Share record |
![]() ![]() |
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://tede2.pucrs.br/tede2/handle/tede/11597
Document type: | Tese |
Title: | Bom dia, teacher! : uma análise da relação do (trans)linguar docente e discente com a aprendizagem de língua inglesa e conteúdos curriculares em uma escola pública bilingue |
Author: | Castro, Leonardo Sarmento Travincas de ![]() |
Advisor: | Perna, Cristina Becker Lopes |
Keywords: | Translinguagem Escola Pública Bilíngue Aprendizagem de Conteúdos Aprendizagem de Língua Inglesa |
CNPQ Knowledge Areas: | LINGUISTICA, LETRAS E ARTES::LETRAS |
Language: | por |
Country: | Brasil |
Publisher: | Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul |
Institution Acronym: | PUCRS |
Department: | Escola de Humanidades |
Program: | Programa de Pós-Graduação em Letras |
Access type: | Acesso Aberto |
Fulltext access restriction: | Trabalho será publicado como artigo ou livro |
Time to release fulltext: | 24 meses |
Date to release fulltext: | 16/05/2027 |
URI: | https://tede2.pucrs.br/tede2/handle/tede/11597 |
Issue Date: | 31-Mar-2025 |
Appears in Collections: | Programa de Pós-Graduação em Letras |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TES_LEONARDO_SARMENTO_TRAVINCAS_DE_CASTRO_CONFIDENCIAL.pdf | LEONARDO_SARMENTO_TRAVINCAS_DE_CASTRO_TES | 441.28 kB | Adobe PDF | ![]() Download/Open Preview |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.